Ďalším obchodným reťazcom, ktorý zvyšoval ceny, je ASKO – NÁBYTOK. Andrea Štěpánová, marketingová riaditeľka spoločnosti upozorňuje, že ceny upravovali aj v predajniach ostatných štátov, nie len na Slovensku.
„Nárast cien je celosvetovým faktom, v ktorom sa premieta celková situácia za tri roky. Či už hovoríme o vojnovom konflikte na Ukrajine, pandémii covidu alebo na to nadväzujúcej inflácii,“ vysvetľuje. Aj napriek tomu sa však podľa jej slov snažia v obchodoch udržať cenovú rovnováhu.
Vzhľadom na to, že tovar dovážajú od rôznych dodávateľov z rôznych kútov sveta, je cenotvorba individuálna. Štěpánová však pripúšťa, že ceny v ich obchodoch vzrástli o niekoľko percent. „Zároveň však našim zákazníkom prinášame pravidelné zľavové akcie na sortiment. aj na doplnkové služby,“ dodala na záver.