Regióny Bratislava Trnava Trenčín Nitra Žilina Banská Bystrica Prešov Košice Top

Mieri k nám LACNÝ obchodný reťazec z RUSKA: Čo má v pláne? Vieme, kedy otvorí svoje PREDAJNE

Populárny obchodný reťaz sťahuje kuchynský výrobok!
Mieri k nám ďalší lacný obchodný reťazec. ZDROJ: TASR/František Iván

SLOVENSKO – Ruský obchodný reťazec Mere chce rozšíriť svoj trh aj o slovenských zákazníkov. U nás chce otvoriť tri až päť predajní.

 

„Stále platí, že chceme tento rok otvoriť obchody aj na Slovensku,“ uviedla pre tvnoviny.sk manažérka nákupu Mere Natalia Sinkina. Neprezradila ešte konkrétny dátum, no reťazec už začína s prípravami. „Už naberáme ľudí na naše druhé obchodné oddelenie v Ostrave, ktoré by malo zastrešovať aj Slovensko,“ potvrdila Sinkina.

„Našim zákazníkom ponúkame najnižšie možné ceny vďaka priamej spolupráci s výrobcami, prísnej politike kontroly nákladov a minimálnym maržiam produktov. V našom obchode platí kupujúci za produkty, nie za značku,“ uvádza na webe ruský reťazec Mere.

 „Naše ceny sa pohybujú v nízkom a strednom segmente, prémiový u nás nenájdete. Sme schopní predávať aj výrobky s blížiacim sa dátumom minimálnej trvanlivosti, čomu zodpovedá aj jeho cena,“ vysvetlila Sinkina pre tamojší portál.

Mere si nerobí starosti ani so sankciami ÉU. Ako prezradila manažérka, diskont má totiž v pláne na našom území vystupovať ako slovenská firma, ktorá zastrešuje 80 percent dodávateľov z Európskej únie.

V českej pobočke reťazca je možné zakúpiť napríklad aj slovenské produkty. Mere ponúka okrem potravín aj drogériu, textil či produkty pre domácich miláčikov.

Aj keď ide o odlišný model predaja, ako sme na Slovensku zvyknutí, odborníci sa zhodujú, že nový reťazec výrazne trhom nezatrasie. „Zatriasť konkurenciou na Slovensku v žiadnom prípade nemôže, pretože Slováci sú už zvyknutí na podstatne vyššiu kvalitu maloobchodnej siete,“ povedal pre tvnoviny.sk analytik obchodu Ľubomír Drahovský.

„Určite si i na Slovensku nájde svoj segment klientov. Celým maloobchodným trhom však nezatrasie. I zabehnuté veľké reťazce dokážu pomocou akcií výrazne stlačiť ceny tovarov dole a zároveň majú širšiu ponuku produktov,“ pridal sa analytik Boris Tomčiak.