Regióny Bratislava Top

Otrasená čitateľka: Taxikár mi nadával do p… a k.. Potom nasledoval ešte väčší šok

Ilustračná foto. Zdroj: pixabay

BRATISLAVA – Situácia ako zo zlého filmu. Druhú februárovú sobotu si naša čitateľka do Petržalky zavolala taxík, aby sa dostala včas na stretnutie do centra mesta. No s tým, čo sa udeje, nerátala ani v najhoršom sne. Ešte dnes sa trasie, keď si na to spomenie.

 

Ponáhľala sa na stretnutie, ktoré mala popoludní 13. februára dohodnuté v Starom Meste. Cez aplikáciu Bolt, ktorú pravidelne využíva, si zavolala šoféra. Na telefóne videla, že ide zle a bála sa, že na stretnutie príde neskoro. Tak mu v dobrom zavolala a upozornila ho na to. To, čo v telefóne nasledovalo, ju ohromilo. „Nadával mi do ku…, že som p… a podobne. Zostala som v šoku. Povedala som si, že s takýmto vodičom ja nemôžem ísť v jednom aute,“ hovorí pre Zoznam.sk naša čitateľka. Preto sa rozhodla predísť ďalšiemu incidentu, zaplatila 2 eurá storno poplatok a hľadala ďalšieho vodiča. No prišiel ďalší šok. Vodič to nenechal podľa jej slov len tak. Prišiel na miesto za ňou, vystúpil z auta a nadával jej, že ako si dovolila zrušiť jazdu a opäť spustil vulgárne nadávky. „Kričal na mňa, že už má po krk voziť ženy a paničky. A nakoniec ma udrel do tváre,“ opisuje svoj hrozný zážitok. Pred tvár si v rýchlosti dala ruku, na ktorej jej zostala podliatina a odišiel preč. Zavolala políciu. Vodič podľa jej slov absolútne nerešpektoval, že jazdu zrušila a do systému, napriek uhradenému storno poplatku, vložil informáciu, že zákazník sa na miesto nedostavil. „Zrejme si uvedomil, čo spravil, tak takto sa chcel chrániť,“ myslí si Bratislavčanka.

 

Muž ženu fyzicky napadol. Na ruke jej ostala podliatina. Zdroj: Zoznam.sk

Polícia podľa slov krajskej hovorkyne Lucie Mihálikovej incident prešetruje. „Vami uvedenú vec preverujú policajti Okresného riaditeľstva PZ v Bratislave V. ako podozrenie zo spáchania priestupku proti občianskemu spolunažívaniu,“ reagovala Miháliková.

Oslovili sme aj spoločnosť, pre ktorú vodič jazdí. „Bolt berie tieto obvinenia veľmi vážne a žiadne takéto správanie vodičov netoleruje. V prípade, že nás kontaktuje polícia, bezodkladne poskytujeme plnú súčinnosť pri vyšetrovaní incidentu. Tak ako vždy, aj pri tomto incidente postupujeme štandardným spôsobom. Oddelenie zákazníckej podpory rieši incident s vodičom v rámci našich interných predpisov,“ reagoval pre Zoznam.sk country manažér spoločnosti Bolt Slovensko Eduard Suchánek. Podľa jeho vyjadrení, vodičovi dočasne zablokovali jazdy na ich platforme. „Vodiči, ktorí jazdia na našej platforme, sú predom preverení a zároveň neustále hodnotení spätnou väzbou zákazníkov. Bohužiaľ, u dobre hodnotených vodičov bez záznamu o akomkoľvek priestupku je veľmi ťažké predpovedať takéto správanie,“ dodal Suchánek.

 

Zdroj: Zoznam.sk

 

Zákazníčka sama kontaktovala spoločnosť. Poslali jej správu, že sa jej ospravedlňujú „za otrasný zážitok“ a má kontaktovať políciu, čo aj urobila. „Mám však obavu, že po troch mesiacoch vodič bude opäť jazdiť a nič sa nevyrieši. Je to hrozné, že aj takýto ľudia môžu pracovať s ľuďmi. Mám strach, čo sa mohlo a môže ešte stať. Preto som kontaktovala aj vás, aby som upozornila na netolerovateľné správanie vodiča,“ dodala Bratislavčanka.