„V predchádzajúcich dňoch sme začali interné šetrenie a máme za to, že nejde o nášho zamestnanca, ale že sa jedná o aktivitu nespokojného zamestnanca jedného z našich nájomcov, čo spadá skôr do kategórie pracovnoprávnych vzťahov. V súčasnosti neevidujeme zo strany nájomcov žiadne sťažnosti za neplnenie vykurovacieho režimu, mimo obvyklej každodennej operatívnej komunikácie vo veci riešenia bežných porúch,“ vysvetľuje predseda.
Ako ďalej píše, zamestnanci musia problémy s vykurovaním riešiť so svojim zamestnávateľom konkrétnej predajne. „Obchodné centrum STYLA je otvorené každý deň od 10:00 do 20:00. Chápeme, že niektorý zamestnanec konkrétnej predajne by si mohol želať pri dlhom pracovnom dni vyššiu teplotu na svojom pracovisku, ale to je vec, ktorú má daný zamestnanec riešiť so svojim zamestnávateľom a ním nie je odchodné centrum.“
Snažia sa šetriť
Hernández-Soublet hovorí, že čo sa týka kúrenia, to obmedzili kvôli vysokej spotrebe energií. „Vedenie obchodného centra, ako aj naši nájomcovia, pristupujeme veľmi citlivo a zodpovedne k aktuálnej energetickej situácii. Dali sme si za záväzok splniť celoeurópsky cieľ znížiť spotrebu energií o 15%, ale zároveň, ako obchodný dom zameraný na bývanie a dizajn sme nútení zo samotnej povahy nášho podnikania zachovať komfort našich obchodných priestorov,“ dodáva Hernández-Soublet na záver.