Regióny Bratislava Trnava Trenčín Nitra Žilina Banská Bystrica Prešov Košice Top

HOROROVÁ dovolenka! Žena si ZLOMILA panvu, delegátka jej NEPOMOHLA: Šokujúce DETAILY

Ilustračné. ZDROJ: pixabay.com

SLOVENSKO – Situácia, ktorú by nechcel zažiť nikto. Počas dovolenky si Slovenka nešťastným pádom zlomila panvu. Tento vážny úraz okamžite nahlásila delegátke, ktorá mala na starosti ich skupinu. Tá sa jej však, ako uviedla dcéra zranenej ženy, namiesto pomoci, otočila chrbtom!

 

Nepochopiteľná udalosť sa stala len pred niekoľkými dňami na ostrove Rodos. Obľúbená influencerka Janka, ktorá je známa svojim cestovateľským „contentom“, zverejnila na profile nepríjemnú skúsenosť svojich rodičov s cestovnou kanceláriou Kartago tours, cez ktorú s kamarátmi vycestovali na dovolenku na tento nádherný ostrov.

Všetko by bolo úžasné, pokiaľ by sa jednej členke z partie nestal hneď v prvý deň veľmi vážny úraz. Nešťastne sa šmykla na mokrej podlahe v kúpeľni, pričom si zlomila panvu. Ostatní ju okamžite previezli do nemocnice, kde jej povedali, že je nutná operácia.

Jankini rodičia, ani ich priatelia, nevedeli plynule anglicky. Preto sa rozhodli v týchto ťažkých chvíľach obrátiť na delegátku. Ako píše Janka v statuse, oni sami si mysleli, že “veď keďže je to dovolenka s cestovkou, je tam delegátka, ktorá hovorí po slovensky a tiež po grécky alebo aspoň po anglicky a vie pomôcť”.

Nemocnicu si vraj musia vyriešiť sami

Opak bol však pravdou. Po tom, čo ju požiadali o pomoc pri prekladaní pre lekárov, im povedala, že na niečo také teraz nemá čas. „Delegátka rodičov stroho odbila s tým, že ona nemôže prekladať ani len teraz v najurgentnejšej chvíli, prvých pár hodín a že nemocnicu si musia vyriešiť sami. A tak som včera 3 hodiny bola na telefóne a prekladala všetko, čo grécki lekári potrebovali vedieť,“ píše rozhorčene na sociálnej sieti.

Podľa jej slov, cestovná kancelária povedala, že presne od toho by tam mal byť delegát a nech rodičia komunikujú s ním. Po tom, čo Janka zverejnila status o nepríjemnej skúsenosti sa Kartago tours tiež vyjadrilo k danej udalosti.

Cestovka reaguje

“Naša delegátka sa zachovala tak, aby to bolo v najlepšom záujme klientky. Potom, čo sa dozvedela o jej zranení, zaistila sanitku, ktorá našu klientku odviezla do nemocnice. Ohľadom tlmočenia, klientku odkázala na poisťovňu, pretože tá má zaškolených zamestnancov, ktorí poznajú jazyk a vedia komunikovať s nemocnicou a lekármi,” vysvetľuje reakciu delegátky hovorca cestovnej kancelárie Jan Bezděk.

Ako ďalej povedal, práve to, že delegátka nepoznala odborné medicínske termíny, bolo hlavným dôvôdom, prečo odmietla komunikovať s lekármi v nemocnici. “Zamestnanci zdravotnej poisťovne rozumejú medicínskym termínom a sú schopní odporučiť svojim klientom najlepší postup aj vzhľadom na ich zranenie a potrebný rozsah poistenia. Toto je problematika, ktorú nemôže riešiť delegát cestovnej kancelárie, pretože k nej nie je preškolený,” hovorí.

“Naša delegátka bola za klientkou aj v nemocnici, aby pomohla so všetkým potrebným. Sme v kontakte aj s príbuznými na Slovensku a prisľúbili sme tiež ubytovanie pre manžela zranenej klientky, ak by bolo potrebné zostať v destinácii dlhšie,” dodáva Bezděk.