Regióny Bratislava Top

ŠOK po priamom prenose najsledovanejšej TELEVÍZIE: Vyhlasili víťaza… Ale zrazu je všetko inak! Toto je REAKCIA televízie

televízia
Ilustračná foto. Zdroj: Unsplash

BRATISLAVA – Zuzana zostala veľmi sklamaná. V Teleráne, ktoré pravidelne vysiela naživo TV Markíza, mala vyhrať prenájom karavanu. Namiesto toho jej zostali len slzy pre plač. Televízia reaguje.

Veľké sklamanie zažila diváčka TV Markíza. V relácii Teleráno mala Zuzana približne pred dvomi týždňami vyhrať v priamom prenose. Výhra bola prenájom karavanu. Z výhry sa zo začiatku neskutočne tešila.

Po radosti nastal šok

Po dvoch týždňoch ju televízia mala kontaktovať. Oznámili jej, že síce podľa toho, čo odvysielali, vyhrala prenájom karavanu zdarma, ale, žiaľ, výherca mal byť len jeden a nie dvaja. Zuzana mala tú smolu, že prvého v relácii Teleráno uviedli istého pána. Výhra teda podľa nich patrí iba jemu.

Zuzane mali ako kompenzáciu poslať model ich karavanu. “Tak ten si teda môžu nechať, keďže to by som len pri každom pohľade na karavan spomínala, ako nás oklamali a to v priamom prenose Telerána,” uviedla sklamaná diváčka na sociálnej sieti.

Podľa nej mala nárok na výhru aj ona. “Je mi naozaj úplne jedno, kto z nich urobil chybu, ale právo na výhru sme mali obaja, keďže nás uviedli ako výhercov. To, že niekto v Markíze urobil chybu, to si mali riešiť medzi sebou,” napísala rozhorčene.

Na záver svojho príspevku podotýka, ako ju tento krok televízie sklamal. “Je mi to naozaj veľmi, veľmi ľúto, že takto klamú ľudí. Tak, ako sme sa tešili, hlavne ja, keďže je to doslova môj život (cestovanie autom), tak teraz som tak smutná a naozaj to predýchavám celý deň,” dodala diváčka.

Televízia reaguje, priznáva chybu

My sme v tejto súvislosti kontaktovali priamo TV Markíza. Podľa vyjadrenia, ktoré nám poskytli, sa s diváčkou už dohodli. To, aká to bola dohoda, nám neprezradili.

Pri vyhlasovaní výsledkov súťaže o prenájom karavanu v relácii Teleráno došlo k pochybeniu a oznámené boli mená dvoch výhercov namiesto jedného. Vzniknutá situácia nás mrzí, dotknutá diváčka však medzičasom prijala naše ospravedlnenie a dohodli sme sa s ňou na kompenzácii. Do budúcna sme prijali opatrenia, ktoré by mali podobným omylom zamedziť,” uviedol pre Regióny.sk PR manažér Markízy – Lukáš Kočišek.